Vragen & info

Alle praktische info en veelgestelde vragen

We verzamelden alle nuttige informatie over onze initiatieven. Vragen in verband met kortingen, verzekeringen, annulaties en andere veelgestelde vragen worden zo goed mogelijk beantwoord.

Heb je toch nog een vraag? Aarzel dan niet om ons te contacteren. 

Vakanties - Algemeen

Wanneer ontvang ik alle praktische info van mijn geboekte vakantie?

Uiterlijk 20 dagen vóór de start van de vakantie vind je alle praktische informatie terug in jouw account op onze website, onder het tabblad ‘Inschrijvingen’.
Klik bij de betreffende inschrijving op het informatie-icoontje (i).

Daar lees je precies waar en wanneer we je verwachten en wat je moet meebrengen.


Mogen de deelnemers een gsm meenemen op vakantie?

Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om deelnemers volledig te verbieden een gsm mee te brengen. Omdat Crejaksie vzw niet aansprakelijk kan worden gesteld voor verlies of schade, raden we sterk aan om geen duur toestel mee te nemen. Heb je thuis nog een oudere of reserve-gsm liggen? Dan is dat een betere keuze om mee te brengen.

Tijdens activiteiten, maaltijden en groepsmomenten is gsm-gebruik niet toegestaan, zodat iedereen volop kan deelnemen en genieten. Er zijn wel enkele ontspanningsmomenten voorzien waarop deelnemers hun gsm kort kunnen gebruiken om contact op te nemen met het thuisfront.

Wie dat graag heeft, kan zijn/haar gsm veilig laten bewaren bij de verantwoordelijke van de vakantieweek. Op vooraf afgesproken momenten kan de deelnemer het toestel even gebruiken, waarna het opnieuw in bewaring wordt genomen.


Kan ik bij mijn vrienden op de kamer slapen?

De vakantieverantwoordelijke maakt de kamerverdeling ter plaatse.
Wil je graag samen op de kamer met één of meerdere vrienden? Vermeld dit dan zeker bij je inschrijving in het vak “Heb je nog een vraag of een melding?”.

Wij bezorgen jouw voorkeuren aan het animatorenteam, zodat zij hier zoveel mogelijk rekening mee kunnen houden bij de indeling.


Kunnen kinderen met een extra ondersteuningsnood deelnemen?

Kan je kind zonder problemen deelnemen aan een reguliere vakantie, maar heeft het wél een extra ondersteuningsnood? Dan horen we dat graag op voorhand.

Wanneer we hiervan op de hoogte zijn, kunnen we onze animatoren beter informeren zodat zij je kind tijdens de vakantie optimaal kunnen ondersteunen. De informatie uit onze vragenlijst voor deelnemers met een extra ondersteuningsnood helpt hen om rekening te houden met specifieke behoeften en om een veilige, fijne en zorgzame omgeving te creëren.

Bij Crejaksie bekijken we voor elk kind welke mogelijkheden er zijn, zodat we zo inclusief mogelijk kunnen werken en onze vakanties toegankelijk zijn voor zoveel mogelijk kinderen en jongeren.

Je kan aangeven dat je zoon/dochter een extra ondersteuningsnood heeft in de medische fiche. Vervolgens kan je de vragenlijst invullen.
Wanneer wij de fiche ontvangen, nemen we deze door en bekijken we wat de mogelijkheden zijn voor jouw zoon/dochter. Indien gewenst, plannen we samen een digitaal of fysiek gesprek in om de fiche in detail door te nemen.


Waar kan ik de vakantiefoto's terugvinden?

U kan de vakantiefoto’s van de deelnemers steeds terugvinden op de Facebookpagina ‘Crejaksie vakantiefoto’s’. Bij inschrijving van een vakantie kan u al dan niet toelating geven om de foto’s te publiceren op de Facebookpagina. Onze vrijwilligers doen er steeds alles aan om de deelnemers een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zij doen steeds hun best zo regelmatig mogelijk foto’s te posten. Soms laat het programma of de wifi dit sneller toe dan op andere momenten. Hiervoor vragen wij uw begrip.


Hoe werkt de wachtlijst?

Indien een vakantie volzet is, kan je jezelf inschrijven op de wachtlijst. Van zodra er plaatsen vrijkomen voor de vakantie, werken wij chronologisch en word je via e-mail of telefonisch op de hoogte gebracht. Het invullen van het vrije plaatsje is dan vrijblijvend.


Verloren voorwerpen

Na elk vakantie-initiatief zorgt de verantwoordelijke voor een centrale plaats waar alle verloren voorwerpen verzameld worden. Hier kan je na afloop een kijkje nemen om te zien of iets van jou erbij ligt.

Na het initiatief worden de verloren voorwerpen naar ons kantoor in Opwijk gebracht, waar ze nog 1 maand bewaard blijven. Na deze periode schenken we de overgebleven voorwerpen aan het goede doel.

Indien je na het initiatief merkt dat je iets kwijt bent, kan je altijd contact met ons opnemen. Als het voorwerp gevonden wordt, kan het opgestuurd worden op kosten van de aanvrager, of kan het worden opgehaald op ons kantoor.


Ik heb een klacht/ben niet tevreden.

Ben je niet tevreden over je vakantie-initiatief? Laat het ons weten. We willen het keer op keer beter doen.
Je kan dit ter plekke bij de hoofdanimator, tijdens de kantooruren via 02 537 79 18 of na de kantooruren via het noodnummer (tijdens de vakantieperiodes) dat u kan vinden in de informatiebrochure. Na afloop van een initiatief ontvang je ook digitaal een evaluatieformulier.

Heb je het gevoel dat jouw integriteit tijdens een initiatief werd geschonden? Dan kan u ten allen tijde contact opnemen met de vertrouwenspersonen (API) binnen de organisatie via aurelie.palstermans@gmail.com of via laura@crejaksie.be.

Ben je heel tevreden? Ook dat horen wij graag! Laat het ons zeker weten en zeg het voort!


Vakanties - Zonder overnachting

Wat is een vakantie zonder overnachting? Wat zijn de voorwaarden? Hoe ziet het dagprogramma eruit?

Wat houdt een vakantie zonder overnachting in?

Een vakantie zonder overnachting is net als onze andere vakanties een weekje vol plezier, actie, toffe activiteiten en onvergetelijke momenten, maar dan zonder overnachting.

Elke week staat een uniek thema in de kijker waarrond onze eigen opgeleide animatoren activiteiten uitwerken. Een mix van knutselen, beweging en andere activiteiten staan centraal.

Voor welke leeftijd zijn de vakanties zonder overnachting?

Kinderen van 2,5 tot 8 jaar zijn welkom op onze dagvakanties. Voor de locaties in samenwerking met de gemeente gelden vaak andere leeftijden (check ons aanbod voor meer info).

Om de vakanties zo goed mogelijk te organiseren, vragen wij dat de deelnemer in kwestie reeds schoolervaring heeft. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij contact op te nemen met ons secretariaat.

Dagverloop

  • Vooropvang: 08:00 - 09:00
  • Activiteit: 09:00-12:30
  • Middagpauze: 12:30-13:30
  • Activiteit: 13:30-16:00
  • Naopvang: 16:00-17:30

Voor de locaties in samenwerking met de gemeente gelden vaak andere uren (check ons aanbod voor meer info).

Wij bieden gratis opvang aan tussen 8u–9u en 16u–17u30. Op vrijdag is er naopvang tot 16u30. Elke vrijdag ronden we de vakantie af met een toonmoment.

Wat dien je zelf mee te brengen op een vakantie zonder overnachting?

  • Drinkfles, vier-uurtje en brooddoos met middagmaal
  • Indien nodig reservekledij.
  • Indien je voor de gekozen vakantie iets specifiek dient mee te nemen, wordt dit vermeld bij de instructies.

Gelieve alles te voorzien van naam.

Wij voorzien voldoende water om de drinkflessen aan te vullen indien nodig. We zorgen ook voor een tien-uurtje (fruit).


Is het mogelijk om voor de vakanties zonder overnachting per dag in te schrijven?

Het is niet mogelijk om per dag in te schrijven, enkel voor een volledige week.


Mag mijn kind alleen of met de fiets naar huis na een vakantiedag?

Dat kan, maar hiervoor geef je als ouder of voogd aan het begin van de vakantiedag uitdrukkelijk toestemming.


Vakanties - Met overnachting in het binnenland

Vervoer van en naar vakanties met overnachting in het binnenland

Voor sommige vakanties met overnachting wordt er vervoer van en naar de locatie voorzien. Op de inschrijvingspagina kan u steeds vinden of er vervoer voorzien wordt en of dit gaat om trein of busvervoer.

Indien er vervoer wordt voorzien, kan u zelf kiezen of u de deelnemer zelf brengt, of u gebruik wenst te maken van het door ons georganiseerde vervoer. Let wel, we streven er naar om steeds 6 deelnemers per opstaplocatie te hebben. Bij minder dan 6 deelnemers wordt de opstaplocatie geannuleerd.


Vakanties - Met overnachting in het buitenland

Zijn er opstapplaatsen voor de buitenlandse vakanties?

Voor onze buitenlandse zomer- en wintervakanties bieden wij opstapplaatsen aan. Deze worden jou gratis aangeboden.

LET WEL: Een op- en afstapplaats wordt jammer genoeg geannuleerd indien er minder dan 6 personen opstappen.


Kan ik ski en snowboardmateriaal huren?

Je kan voor al onze vakanties ski- en snowboardmateriaal huren. Het dragen van een helm is bovendien voor al onze vakanties verplicht!

De prijzen voor de huur van materiaal variëren per bestemming en kunnen steeds geraadpleegd worden op de desbetreffende vakantiefiches.


Is het dragen van een helm verplicht voor de ski- en snowboardvakanties?

Het dragen van een helm bij het skiën of snowboarden is verplicht.

Uit veiligheidsoverwegingen mogen kinderen t.e.m. 15 jaar in Oostenrijk en Italië alleen nog met een helm de skipiste op. Bij Crejaksie gaan we nog een stap verder en is iedereen verplicht een helm te dragen tijdens het skiën of het snowboarden. De ski- en snowboardhelm is tegenwoordig een onmisbaar en cool accessoire voor echte wintersporters. We bieden de mogelijkheid om via Crejaksie de helm bijkomend te huren. Onze reisleiders en monitoren zie je uiteraard ook met een helm op de piste!


Kan mijn zoon of dochter vrij (begeleid) skiën?

Vrij skiën/boarden

Op onze 16+ reizen is er de mogelijk om vrij te skiën. Dit houdt in dat wij de mogelijkheid bieden om elke dag in de namiddag vrij te gaan skiën of boarden. Onze animatoren zijn steeds bereikbaar en aanwezig op de piste.

Het is voor ons belangrijk dat deelnemers zelfstandig hun vakantie kunnen beleven en het naar hun zin hebben. Toch vragen wij bij deze uitdrukkelijk de toestemming van de ouders/voogd/begeleider om de vakantieganger in kwestie vrij te laten skiën of boarden.

Bovendien is er enkel de mogelijkheid om vrij te skiën/boarden als de lesgever het niveau van de deelnemer voldoende sterk acht om zonder de nabijheid van hem/haar op de piste te gaan. Deze inschatting kan in de loop van de week gerust veranderen als het ski- of snowboardniveau van de deelnemer verbetert.

Begeleid vrij skiën/boarden

Op onze 13-15 reizen is er de optie om vrij begeleid te skiën. Dit houdt in dat wij de mogelijkheid bieden om elke dag in de namiddag vrij te gaan skiën of boarden onder beperkte begeleiding van onze animatoren in een afgebakend gebied. Onze animatoren skiën/boarden in hetzelfde afgebakend gebied en er wordt op regelmatige tijdstippen afgesproken om even in te checken met elkaar.

Het is voor ons belangrijk dat deelnemers zelfstandig hun vakantie kunnen beleven en het naar hun zin hebben. Toch vragen wij bij deze uitdrukkelijk de toestemming van de ouders/voogd/begeleider om de vakantieganger in kwestie vrij te laten skiën of boarden.

Bovendien is er enkel de mogelijkheid om vrij te skiën/boarden als de lesgever het niveau van de deelnemer voldoende sterk acht om zonder de nabijheid van hem/haar op de piste te gaan. Deze inschatting kan in de loop van de week gerust veranderen als het ski- of snowboardniveau van de deelnemer verbetert.

Regels tijdens het vrij (begeleid) skiën

  • Tijdens de vrije momenten op de piste blijft iedereen op de piste. Dit houdt in dat er niemand zich off-piste begeeft en er niet op eigen houtje wordt teruggekeerd naar het verblijf.
  • Deelnemers zijn voorzien van een pistekaart (zal in het begin van de week worden uitgedeeld) en van een GSM, voor het geval er zich een noodsituatie voordoet.
  • Elke groep blijft steeds minstens per 3.
  • De algemene regels van de piste gelden, ook zonder begeleider.
  • Elke deelnemer houdt zijn/haar helm op tijdens de vrije momenten op de piste.
  • Draag zorg voor het materiaal.
  • Er wordt geen luide muziek afgespeeld op de piste, iedereen is beleefd en hoffelijk.
  • Iedereen wordt stipt op het afgesproken uur en op de afgesproken plaats terug verwacht.
  • De deelnemer houdt zich aan de specifieke afspraken gemaakt door de reisleider ter plaatse, specifiek per vakantie.

Wanneer we merken dat de vooropgestelde regels niet worden nageleefd, wordt de toestemming om vrij te skiën of te boarden ingetrokken.

Toestemming

Als ouder/voogd dien je op voorhand toestemming te geven dat je zoon of dochter vrij (begeleid) mag skiën/boarden.
Enkele weken voor vertrek krijgt iedereen een mail met een toestemmingsformulier. Dit formulier moeten we ingevuld terug ontvangen voor de reis van start gaat.


Inschrijven

Hoe schrijf ik in?

Om vakanties te boeken heb je een Crejaksie-profiel nodig.

Heb je nog geen profiel op deze site? Klik dan hier om er één aan te maken of overloop volgende stappen:

  1. Klik rechts bovenaan bij 'Mijn Crejaksie' op 'registreren'
  2. Vul het inschrijvingsformulier in op naam van de ouder die het fiscaal attest ontvangt. (De velden met een * zijn verplicht)
  3. Klik vervolgens op 'profiel aanmaken'.
  4. Je ontvangt een link in je mailbox waarop je éénmalig je account moet bevestigen.
  5. Zodra het profiel actief is, kan je de gegevens van je kinderen toevoegen.

Ontvang je niet meteen een mail met de link? Kijk dan zeker eens in je SPAM-folder of in je map met ongewenste e-mails.

Heb je reeds een Crejaksie-profiel aangemaakt? Dan kan jij een vakantie boeken!

  1. Klik rechts bovenaan bij 'Mijn Crejaksie' op 'inloggen'
  2. Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
  3. Klik op INLOGGEN
  4. Ga naar het tabblad 'kinderen' en klik op 'een kind toevoegen'
  5. Vul het formulier in. Nadien kan je dit gezinslid inschrijven voor één van onze vakanties.

Hoe kan ik me aanmelden in 'Mijn Crejaksie'?

  1. Klik rechts bovenaan bij 'Mijn Crejaksie' op 'inloggen'
  2. Geef je e-mailadres en wachtwoord in
  3. Klik op INLOGGEN

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

  1. Klik rechts bovenaan bij 'Mijn Crejaksie' op 'inloggen'.
  2. Klik op Wachtwoord vergeten.
  3. Geef je e-mailadres in en wij bezorgen een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ontvang je niet meteen een mail met de link? Kijk dan zeker eens in je SPAM-folder of in je map met ongewenste e-mails.


Kan iemand die geen LM-lid is ook boeken?

Ja, dit kan zeker! Het enige verschil tussen een LM-lid en een deelnemer die geen LM-lid is, is de prijs. Als niet-lid zal je dus de niet-LM-ledenprijs betalen. Je boeking verloopt op exact dezelfde manier als de boeking van een LM-lid.


In welke leeftijdscategorie mag ik ingeschreven worden?

Voor onze binnenlandse vakanties (met en zonder overnachting) wordt er gekeken naar het geboortejaar. Word je bijvoorbeeld 9 jaar in september, dan kan je reeds deelnemen aan een krokus-, paas- of zomervakantie binnen de leeftijdsgroep 9-12 jaar.

Voor onze buitenlandse vakanties wordt er gekeken naar de geboortedatum. Wanneer je bijvoorbeeld in september 16 jaar wordt, kan je nog niet deelnemen aan een zomervakantie voor 16+.

Wat als mijn vrienden zich in een andere leeftijdscategorie bevinden?

We laten een leeftijdsverschil van maximum één jaar toe indien er wordt ingeschreven voor de jongere leeftijdsgroep. Bijvoorbeeld: je vrienden zijn reeds 12 geworden, maar jij bent al 13, dan kan jij je inschrijven voor de leeftijdsgroep 9-12.


Dien ik een extra kortingscode in te vullen als lid van LM?

Je dient geen extra kortingscode in te vullen. De ledenprijs als lid van de Liberale Mutualiteit wordt automatisch verrekend bij de laatste stap/afronding van de inschrijving.

Belangrijk: je dient het vakje 'korting via' open te laten, er mag bijvoorbeeld geen 'lm plus' aangeduid staan. Wanneer dit staat aangeduid verwacht de website dat je een code ingeeft => je mag dit op *selecteer* laten staan.


Verzekeringen & Annulaties

Wat is jullie verzekeringsservice?

De polisvoorwaarden en algemene voorwaarden zijn bij ons op eenvoudige aanvraag verkrijgbaar. Wij beschouwen het als een service om onze deelnemers zo goed mogelijk in te dekken tegen de financiële gevolgen van het onderbreken of het niet kunnen aanvangen van de vakantie. (forfaitaire vrijstelling: €25, met uitzondering van de vakanties zonder overnachting)

BINNENLANDSE REIZEN: Optioneel kan je een annuleringsverzekering nemen voor €19 extra.


VAKANTIES ZONDER OVERNACHTING: Optioneel kan je een annuleringsverzekering nemen voor €9 extra.


BUITENLANDSE ZOMERREIZEN: Bij de prijs van deze vakanties zijn de reisbijstand, annulering- en onderbrekingsverzekering niet inbegrepen. Crejaksie selecteerde voor jou de volgende verzekeringsformule, die optioneel kan bijgenomen worden:

  • annulering & vakantieonderbreking: € 44

Voor onze animatoren wordt er ook een reisbijstandverzekering afgesloten voor alle buitenlandse vakanties. Hiervan zijn de polisvoorwaarden op een eenvoudige manier te verkrijgen. Alsook de algemene voorwaarden.


SKI- EN SNOWBOARDVAKANTIES: De reisbijstands-, reisonderbrekings- en annuleringsverzekering zijn niet inbegrepen bij de prijs van onze ski- en snowboardvakanties. Optioneel kan je bij ons de annulerings- en reisonderbrekingsverzekering afsluiten voor €44.

Leden van de Liberale Mutualiteit kunnen gratis een Europese Ziekteverzekeringskaart aanvragen.

Voor onze animatoren wordt er ook een reisbijstandverzekering afgesloten voor alle buitenlandse vakanties. Hiervan zijn de polisvoorwaarden op een eenvoudige manier te verkrijgen. Alsook de algemene voorwaarden.


Kan ik mijn vakantie nog annuleren?

Wie een vakantie wil annuleren, kan dit enkel schriftelijk via e-mail of brief aan het secretariaat.

In geval van annulering én in geval de deelnemer geen annuleringsverzekering heeft, zullen de volgende kosten worden aangerekend:

  • Meer dan 35 dagen voor vertrek: €38
  • Minder dan 35 dagen en meer dan 25 dagen voor vertrek: 50% van de reissom
  • Minder dan 25 dagen en meer dan 10 dagen voor vertrek: 90% van de reissom
  • Bij afwezigheid bij het vertrek en/of annulering binnen de 10 dagen voor vertrek: 100%

Optioneel kan je bij ons een annuleringsverzekering nemen. Opgelet: de annuleringsverzekering komt pas tussen in geval van geldige reden, gestaafd met de nodige attesten/bewijsstukken. (de polisvoorwaarden zijn bij ons op eenvoudige aanvraag verkrijgbaar)


Kortingen & voordelen

Heb ik recht op korting?

Deelnemers die aangesloten zijn bij de Liberale Mutualiteit en bijdragen voor de aanvullende verzekering, kunnen rekenen op een stevige prijsvermindering:

EXTRA ZAKGELD: Leden krijgen voor elke binnen- en buitenlandse vakantie tijdens de zomervakantie 20 euro zakgeld. Nadat de betaling en de documenten in orde zijn krijg je, ten laatste 2 weken voor aanvang van de vakantie, automatisch een bewijs toegestuurd per mail. Het document voor zakgeld dien je over te maken aan je mutualiteit.

SUPERPROMO: Dit is een extra korting van €25. Deze superpromo is geldig voor leden, voor 1 vakantie in België per kind, tot en met 1 mei.

Let op: Deze kortingen zijn enkel geldig voor vakanties mét overnachting.


Zowel voor leden als niet-leden, gelden tevens volgende kortingen:

2de INSCHRIJVING: Vanaf de 2de inschrijving binnen éénzelfde gezin voor één van de vakanties (mét overnachting) uit de zomerbrochure wordt een korting van €13 toegekend.

VROEGBOEKKORTING voor BUITENLANDSE ZOMERVAKANTIES: Voor een vlotte organisatie en om minder snelle beslissers te overtuigen, kan je een vroegboekkorting van €12 krijgen indien je boekt en betaald hebt tot en met 1 mei.

VROEGBOEKKORTING voor BUITENLANDSE SKI-EN SNOWBOARDVAKANTIES: Voor een vlotte organisatie en om minder snelle beslissers te overtuigen, kan je een vroegboekkorting van €12 krijgen indien je boekt en betaald hebt vóór 20 november.

Let wel: Bovenstaande kortingen gelden niet voor onze vakanties zonder overnachting.


Kan ik de vakanties van mijn kinderen inbrengen in mijn belastingen?

Ja, dat kan.

De overheid heeft beslist om vanaf inkomstenjaar 2020 de leeftijdsgrens te verhogen van 12 naar 14 jaar.

De belastingsvermindering geldt dus voor jeugdvakanties voor jongeren tot en met 13 jaar, de exacte leeftijd wordt gebruikt als referentie. De vermindering die mag ingebracht worden, bedraagt maximaal €16.40 (aanslagjaar 2025, inkomstenjaar 2024) per dag tot en met 13 jaar. Deze belastingsvermindering zal je later merken, dit kan pas ingevuld worden op je belastingsaangifte,

Heb je recht op een fiscaal attest, dan verschijnt dat automatisch onder je account bij het tabblad 'attesten' na afloop van je vakantie.


De personeelskorting, wat houdt dat juist in?

Veel mensen verwarren de personeelskorting wel eens met de ledenkorting.

  • De personeelskorting houdt in dat één van de ouders effectief tewerkgesteld is bij de LM. Deze korting is een extra korting van €25 op de basisprijs.
  • De ledenkorting daarentegen wordt toegekend aan alle deelnemers die aangesloten zijn bij de LM. De ledenkorting kan je per vakantie vinden bij 'prijs leden LM'.

Hoe kan ik het zakgeld van €20 verkrijgen?

Leden krijgen voor elke binnen- en buitenlandse vakantie met overnachting tijdens de zomervakantie 20 euro zakgeld. Nadat de betaling en de documenten in orde zijn krijg je, 2 weken voor aanvang van de vakantie, automatisch een bewijs toegestuurd per mail.

Het volstaat deze brief (2 weken voor aanvang van de vakantie) af te geven of op te sturen naar uw Liberaal Ziekenfonds en dit bedrag zal op uw bankrekening worden gestort.


Deelname-attest en Fiscaal attest

Na afloop van je vakantie kan je een deelname-attest downloaden op je account onder het tabblad 'attesten', waarmee je bij je ziekenfonds een tussenkomst kunt krijgen. Heb je recht op een fiscaal attest, dan verschijnt dat ook automatisch onder je account na afloop van je vakantie.


Ik ben gescheiden en wens een deelname- of fiscaalattest.

De ouder die de vakantie heeft geboekt en via de website heeft betaald, krijgt het deelname- en fiscaalattest toegestuurd. De andere ouder zal omwille van privacyredenen geen attest kunnen ontvangen.


Ik wens deel te nemen aan een vakantie aan een sociaal tarief

Via de website van Crejaksie kan je geen sociaal tarief aanvragen.

Crejaksie biedt tal van vakanties aan een ander tarief aan via Iedereen Verdient Vakantie, om er zo voor te zorgen dat elk kind kan deelnemen aan een vakantie. Deze vakanties worden weergegeven op onze website met het logo van IVV. Je kan je enkel voor deze vakanties inschrijven indien je recht hebt op een sociaal tarief.

Indien gewenst, is het mogelijk om het bedrag van de vakantie in schijven te betalen. Als u de inschrijving in schijven wenst te betalen, dan kan u steeds contact opnemen met ons secretariaat. In samenspraak stellen we een betaalplan op.


Integriteit

Wat is de functie van de API? Waarvoor kan ik bij de API terecht?

Het Aanspreekpunt Persoonlijke Integriteit (API) is de aangewezen contactpersoon voor iedereen die te maken heeft met een mogelijke schending van integriteit. Dit betreft elke vorm van seksueel, fysiek, moreel of psychisch gedrag die als grensoverschrijdend wordt ervaren, hetzij jegens jezelf, hetzij jegens anderen.

Ouders, deelnemers, vrijwilligers, medewerkers en andere betrokkenen bij onze organisatie kunnen bij een dergelijk voorval contact opnemen met de API. Dit kan zelfs in situaties waarin je zelf geen slachtoffer of getuige bent, maar wel twijfels of een slecht gevoel hebt.


Wie is het aanspreekpunt persoonlijke integriteit binnen de organisatie?

Crejaksie Vzw heeft twee aanspreekpunten persoonlijke integriteit (API):

- Aurelie Palstermans: aurelie.palstermans@gmail.com / 0474 24 57 22
- Laura Palstermans: laura@crejaksie.be / 0470 36 08 33


Heb je een vraag, opmerking
of misschien twijfels?

Aarzel niet om een Crejaksie medewerker te contacteren of aan te spreken!
Wij willen iedereen een fijne tijd bezorgen en dat start al met het wegnemen van al je zorgen.

Stuur een berichtOf check onze FAQ



© 2025 Crejaksie vzw — KBO 0414.923.141 — privacy policysitemap Quoted: Websites met méér